"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> اس ام اس جدید عاشقانه آبان ۹۲
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







باز باران باترانه
هرچی فکرشو بکنید...




حکایت عجیبی دارد این اشک! کافیست حروفش رابه هم بریزی تابرسی به “کاش” …

اس ام اس جدید عاشقانه

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند

 

اس ام اس عاشقانه

 

از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

 

پیامک عاشقانه آبان ۹۲

به سلامتی کسی که بی خیالمونه ولی همیشه تو خیالمونه..

 

پیامک جدید عاشقانه

 

در دلم ارزوئ امدنت میمیرد
رفته ای اینک،اما آیا
باز بر می گردی؟
چه تمنای محال
خنده ام می گیرد!!!

 

اس عاشقانه

 

سلامى کن …!
به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده…..

 

sms عاشقانه

 

دلم را اشتباهى بردى…..
فراموش کن….!
حتى براى دادنش هم برنگرد…..
……از آن هم گذشتم……!!!

 

اس ام اس رمانتیک
همین مسیر را مستقیم بروى میرسى به دوراهى,یک راه به من ختم میشود,آن دیگرى به ختم من!!!

 

پیامک رومانتیک

 

میگن هیچ عشقی تودنیا مث عشق اولین نیست
نمیگم قبول ندارم ولی عشقی بعدازاین نیست
میگن عاشقی دروغه کاشکی عاشقی دروغ بود
کاش میشد بگم که رفتی جای پاتم رو زمین نیست
میگن هرکسی تودنیا نیمه ی گمشده داره
چی بوده گناه من که مث تو روی زمین نیست..

 

پیام کوتاه عاشقانه

 

امشب به رسم عاشقی یادی زیاران میکنم،درغربتی تاریکو سرد ازغم حکایت میکنم امشب وجودم خسته است ازسردی دلهای سرد،آیا تو هم در یاد من هستی دراین شب های
سرد؟

 

اس ام اس تنهایی

 

تمام دارایی های من رنجی است که ازدوری تومیکشم

 

جملات عاشقانه

 

در این دنیا عشق رنگی ندارد
مگر این که حضور من و تو
ان را رنگین نماید…

 

اس ام اس جدید عاشقانه آبان ۹۲

 

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

 

جملات جدید عاشقانه ۹۲

 

مـــن هنـوز غـــرق گذشتــه ای هســتم
کــه ” نمـی گــذرد” !!

بخش اس ام اس تفریحی.کام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: